7 czerwca 2014

Już 30 lat za mną :)

Witajcie:)

Dzisiaj wpadam do Was na chwilkę, na szybko, tak informacyjne tylko. Właśnie skończyłam 30 lat :)
Urodziny spędziłam z moimi bliskimi w Leśnym Parku Niespodzianek w Ustroniu. Było wesoło, a nawet bardzo wesoło. Jeśli któraś z Was ma ochotę spędzić czas (nie tylko z dzieciakami ) na świeżym powietrzu, w towarzystwie wolno biegających zwierząt serdecznie polecam to miejsce.

Na dzisiaj to chyba wszystko. Trzymajcie się ciepło i miłego weekendu.


Buziaki, M :D

29 komentarzy:

  1. Wszystkie najlepszego i spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:D Moim największym marzeniem jest przeżyć jeszcze co najmniej 60 tak wspaniałych urodzin :D

      Usuń
  2. Sto lat, sto lat!!!

    i jeśli można, bo nie doczytałam. Skąd jesteś, że wylądowałaś w Ustroniu?

    pięknie tam jest!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dąbrowa górnicza, czyli do Ustronia mam niecałe półtora godziny samochodem :)
      Już nie raz tam byłam i pewnie nie raz tam będę. A za dwa tygodnie Czantoria :D

      Usuń
    2. I dzięki za odśpiewane sto lat :D

      Usuń
    3. z układaniem wierszyków u mnie kiepsko, a zaśpiewać od czasu do czasu lubię ;)

      Hehe widzę, że wszyscy uciekają w moje strony. Jestem z Cieszyna (obecnie piekary...) ale w Ustroniu i w tamtych okolicach bywałam raz na ruski rok ;)

      Usuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Wszystkiego najlepszego. Świetnie, że miałaś bardzo udane urodziny:). Ja za kilka dni będę świętowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominowałam Cię do Liebster Award. Jeśli masz chęć zapraszam do zabawy:)

      Usuń
  5. W takim razie spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytskiego najlepszego i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana moja młoda :D bo ja 7 lat starsza:( :D
    sto lat,samych radości,spełnienia marzeń i duużo pieniążków na kosmetyki do testowania,a potem duuużo chęci na opisywanie ich na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego :) fajnie mieć urodziny w czerwcu - wiem coś o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 30 lat minęło... Wszystkiego najlepszego! ;) mówią, że życie zaczyna się po 30, ja przekonam się o tym za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :D!!!!
    Witam w Klubie Trzydziestolatek ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyskiego Najlepszego, spóźnione ale szczere Kochana :** duuzo zdrówka :* Pieniazków, ale przede wszystkim szczęścia i miłości :***

    OdpowiedzUsuń
  15. STO LAT, STO LAT - wszystkiego co najlepsze kochana :D Szczęścia, uśmiechu i spełnienia w każdym kolejnym dniu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Najlepszego! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znoszę tego miejsca: szczątki zwierząt poukrywane w klatkach, do których się wkłada ręce, ptaki drapieżne na sznurkach i tajemnicze znikniecie całego stadka świnek wietnamskich... Dla mnie koszmar!
    Ale sto lat, sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę jestem spóźniona, ale wszystkiego co dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam w klubie jarych 30dziestek :* buziaki urodzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!