15 czerwca 2014

Essie, Eveline, Lemax... czyli o tym, co gościło na moich paznokciach w ostatnim czasie:)

Witajcie :)

Trochę mnie nie było i pewnie trochę mnie nie będzie... . Nie jest to spowodowane napływem dodatkowych obowiązków, lecz po prostu zmęczeniem. Od tak najzwyczajniej w świecie, kiedy dziewczyny pójdą spać a ja ogarnę dom po całym dniu po prostu odpadam. Czasami nie mam nawet ochoty robić sobie kolacji, po prostu chce mi się spać. Czasem próbuje poczytać, ale zasypiam przy tym jeszcze szybciej niż normalnie :D Mam nadzieję, że ta chwilowa niemoc zostanie mi wybaczona.

Kiedy myślę o chwili relaksu, to marzy mi się gorąca kąpiel (niczym nie przerwana), masaż stóp ( czasami mam wrażenie, że moje biedactwa nie wytrzymają i eksplodują ;) ) i dobry film (który obejrzę do końca)...

... marzenia. Dzisiaj natomiast pokażę Wam zlepek zdjęć, z tym co nosiłam w ostatnim czasie. Na mani mam ostatnio na prawdę mało czasu, dlatego czyszczenie skórek nie wchodzi w grę (za wszelkie niedoskonałości przepraszam ) po prostu malowałam paznokcie trochę wolniej niż zawsze, starając się nie narobić bałaganu. Linia przy skórkach nie jest może idealna, ale... inna już nie będzie :D


Trzymajcie kciuki za szybki powrót do formy i miłego oglądania :)
PS. Wystarczy nacisnąć na zdjęcie, aby się powiększyło :D

  • Essie: Butler Please, DJ Play That Song, Boom Boom Room,


  • Essie: Mint Candy Apple, Boom Bomm Room,


  • Essie: Twin Sweater Set, Leading Lady,


  • Lemax: marmurki w kolorze białym i różowym,


  • Eveline Color Edition w numerach: mięta 915, koral 917, lilak 922, Essie Boxer Shorts oraz )kropki na serdecznym) MCA Essie.


W ostatnim czasie trochę eksperymentowałam z kształtem paznokci, dlatego mogą się one różnić od siebie na zdjęciach. D. W tym tygodniu postaram się nadrobić braki w lekturze Waszych blogów i kto wiem, może dodam coś od siebie. 

Macie któryś z wymienionych przeze mnie lakierów? Jeśli tak, to dajcie proszę znać co o nim sadzicie. Jak zawsze czekam na wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

26 komentarzy:

  1. Ojej, chyba drugie zdobienie mi się najbardziej podoba, choć wszystkie są urocze :) Linią przy skórkach się nie przejmuj, zwykle tak jest, że jak chcesz, by coś ładnie wyglądało, akurat tego dnia psikusa sprawi jakiegoś D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdź chwilkę dla siebie i troszkę odpocznij :*. Bardzo fajny przegląd :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Boom Boom Room Essie podoba mi się bardzo!
    Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów na pierwszym zdjęciu (pomijając wstępne) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. essie Mint Candy Apple najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne paznokcie i kolorki lakierów bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku wszystkie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kolory świetne, kropeczki w połączeniu z delikatną miętą i pudrowym różem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ja i powiem za resztę, my- będziemy tu czekać na Ciebie, zajmij sie regeneracją :* przetrzymasz, kto rozumie kobietę najlepiej? Inne kobiety, więc głowa do góry. Odpręzaj sie kiedy to mozliwe :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki ;) czasem trzeba tez odpocząć i dać sobie na luz ;) ja za półtora miesiąca wracam do pracy po 4 latach przerwy, czuję, że na początku nie będe maiła na nic czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czasami trzeba po prostu wyluzować:)
      Na początku z pewnością będziesz miała małe zawirowania, ale myślę że szybko nad nimi zapanujesz :) A jak Twoja córcia zareagowała na wieść, że mama wraca do pracy?

      Usuń
  11. pierwsze, drugie i ostatnie pazurki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marmurki są śliczne !


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mint Candy Apple, Boom Bomm Room <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jet ładnie i starannie;) podobają mi się mani z kropsami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mint candy apple jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gościły kolorki na twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczne Essiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowe i czerwone Essiaki przecudowne absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja moim robię odżywkowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia, masz świetną kolekcję lakierów, bardzo lubię eveline miniMAX

    OdpowiedzUsuń
  21. Essie się u mnie nie sprawdzają, ale kolorki lakierów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!