25 maja 2014

Paznokciowy Klub i róże :)

Witajcie:)

Dziś na szybko chciałam Wam pokazać zdjęcia moich, może nie do końca perfekcyjnych różyczek jakie zmalowałam dla Paznokciowego Klubu.
Zdobienie to nosiłam aż 4 dni. Jak na mnie to na prawdę sporo. Przez ostatni czas byłam nieco zabiegana i udało mi się raptem kilka zdjęć zrobić.
Tak czy owak, nawaliłam ostatnim razem i nie zmalowałam owoców (miałam na to dwa tygodnie a i tak nie wyrobiłam), dlatego teraz pokaże Wam to, co mam.
Listę użytych w tym mani lakierów dorzucę Wam jutro wieczorem/ nocą.
Nie przedłużając zapraszam na szybki pokaz zdjęć:)





W tle zobaczyć możecie moją Natalkę:)


Powiem Wam, że całkiem fajnie nosiło mi się takie kolorowe pazurki. A Wy co o nich sądzicie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Mam dla Was mały bonus. Zdjęcie jest zupełnie nie ostre, ale ten frenczyk strasznie mi się podobał. Byłam ogromnie dumna z efektu jaki osiągnęłam. Niestety nie miałam chwili żeby zrobić porządne zdjęcia. Pokazuję Wam to jedno jedyne, ponieważ może którejś z Was takie mani przypadnie do gustu i zechce wypróbować je nas swoich pazurkach:). Dajcie znać co o nim sądzicie :)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolorowe paznokcie :). Różyczki wyszły świetnie.
    A french w innym stylu podziwiam bo sama nie umiem tak ładnie pomalować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kolorowe pazurki:) Fajnie, że obie propozycje zdobieniowe Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Jaki rowny frenczyk!:) te kolorowe rozyczki sa cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to, że nie potrafię posługiwać się paseczkami przy malowaniu frencza nauczyłam się robić go ręcznie. Miło, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  3. Różczki są świetne, fajnie wyglądają na różnokolorowych paznokciach:). French też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25/5/14 11:20

    Pazurki w obu wydaniach są śliczne,ja niestety nie mogę sobie pozwolić na pomalowane pazurki wiec z przyjemnością i lekka zazdrością oglądam twoje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dałabym radę wytrzymać z niepomalowanymi pazurkami... Miło mi, że do mnie zaglądasz:)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam różyczki na pazurkach, ale te pastelowe kolorki mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie moje klimaty, uwielbiam różyczki na pazurkach :D a frenczyk z kropeczkami SUPER - pięknie zestawione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Frenczyk wyszedł bardzo letni, więc jestem z niego zadowolona:)

      Usuń
  7. mmmm fajniutkie rózyczki kocham ten motyw :) pięknie Ci wyszedl :), french z kropeczkami uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje różyczki nie umywają się do Twoich, ale powiem szczerze, że się starałam:)
      Fajnie, że frenczyk Ci się spodobał. Ja chyba w niedługim czasie do niego powrócę :)

      Usuń
  8. jedno i drugie mani przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kwiatki :) takie niecodzienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz próbowałam coś bardziej skomplikowanego i poległam, więc postawiłam na prostotę :)

      Usuń
  10. Piękne różyczki zrobiłaś:)Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. baaaardzo podobaja mi sięTwoje mani!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne różyczki ;)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!