25 maja 2014

Paznokciowy Klub i róże :)

Witajcie:)

Dziś na szybko chciałam Wam pokazać zdjęcia moich, może nie do końca perfekcyjnych różyczek jakie zmalowałam dla Paznokciowego Klubu.
Zdobienie to nosiłam aż 4 dni. Jak na mnie to na prawdę sporo. Przez ostatni czas byłam nieco zabiegana i udało mi się raptem kilka zdjęć zrobić.
Tak czy owak, nawaliłam ostatnim razem i nie zmalowałam owoców (miałam na to dwa tygodnie a i tak nie wyrobiłam), dlatego teraz pokaże Wam to, co mam.
Listę użytych w tym mani lakierów dorzucę Wam jutro wieczorem/ nocą.
Nie przedłużając zapraszam na szybki pokaz zdjęć:)





W tle zobaczyć możecie moją Natalkę:)


Powiem Wam, że całkiem fajnie nosiło mi się takie kolorowe pazurki. A Wy co o nich sądzicie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Mam dla Was mały bonus. Zdjęcie jest zupełnie nie ostre, ale ten frenczyk strasznie mi się podobał. Byłam ogromnie dumna z efektu jaki osiągnęłam. Niestety nie miałam chwili żeby zrobić porządne zdjęcia. Pokazuję Wam to jedno jedyne, ponieważ może którejś z Was takie mani przypadnie do gustu i zechce wypróbować je nas swoich pazurkach:). Dajcie znać co o nim sądzicie :)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.