18 kwietnia 2014

Zdobienie Wielkanocne dla Paznokciowego Klubu:)

Witajcie:)

Święta to dla mnie czas spędzony z rodziną dlatego pewnie w ciągu najbliższych dni raczej będę mało aktywna, no może późną nocą zajrzę tu i tam...:)
Z okazji Świąt przygotowałam dość skromną propozycję paznokciową. Do zdjęć wykorzystałam jedną z pisanek (z masy solnej) przygotowana przez moją córcię.


Mam nadzieję, że Święta spędzicie w miłej, domowej atmosferze.
Wszystkiego dobrego kochani:)

A teraz zapraszam na przegląd tego, co dla Was przygotowałam:







Do zdobienia wykorzystałam: bazę wygładzającą z Paese (jak dla mnie, to niestety specjalnie ona nie wygładza, a szkoda...), żółty lakier Paese w numerze, 342, zielony lakier z Paese w numerze 343, biały lakier od GR z serii proteinowej w numerze 242 oraz top nabłyszczający od Paese .


Wszystkiego o Paznokciowym Klubie dowiecie się tutaj, więc zapraszam:)

I jak Wam się podoba? U Was na pazurkach również kolorowo i świątecznie, czy raczej klasycznie?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

33 komentarze:

  1. ale urocze pazurki wyszły :) u mnie również w kolorach wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Mam nadzieję, że zamieścisz zdjęcia na blogu:)

      Usuń
  2. Śliczne kurczaczki, manicure bardzo mi się podoba :)
    Również życzę wesołych, spokojnych i zdrowych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) I raz jeszcze Wesołych Świąt:)

      Usuń
  3. Urocze kurczaczki :) U mnie zabrakło pomysłu na wielkanocne paznokcie, postawiłam na neony! :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Neony są dobre na każdą okazję:)
      Wesołych:)

      Usuń
  4. Ale słodkie! Wesołych świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Również Wesołych Świąt życzę:)

      Usuń
  5. Jakie fajne kurczaczki ;) Super ;)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pazurki :DDD Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) również życzę Wesołych Świąt:)

      Usuń
  8. Idealnie Ci wyszło! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slodka ta ( slona ) pisanka :) i Twoje paznokcie. Sliczne wiosenne kolorki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia uwielbia lepić z masy solne, a ile ma frajdy z malowania swoich dzieł. Dlatego bardzo się cieszę, że Ci się spodobała pisanka...
      No i paznokcie oczywiście:)

      Usuń
  10. Ale masz ładny kształt pazurków! A zdobienie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Niestety, ale paznokcie miały bliskie spotkanie z nożem kuchennym...
      ...już nie są takie śliczne:(

      Usuń
  11. świetny pomysł na świąteczne mani, u mnie klasycznie czerwien jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest dobra na każdą okazję (i bez okazji również).
      :D

      Usuń
  12. Śliczniutkie ;) Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20/4/14 13:25

    jak wiosennie i świątecznie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być, wiosennie i świątecznie. Cieszę się, że Ci się spodobało:)

      Usuń
  14. Super mani! Nie lubię połączenia zieleni i żółci, ale dzieki stonowanym barwom, tutaj to nie razi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że całokształt Ci się spodobał:)

      Usuń
  15. Świetne zdobienie ! :) Bardzo podoba mi się połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wielkanoc kojarzy mi się właśnie z żółtymi i zielonymi barwami... no i może z bielą jeszcze:)

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!