18 kwietnia 2014

Zdobienie Wielkanocne dla Paznokciowego Klubu:)

Witajcie:)

Święta to dla mnie czas spędzony z rodziną dlatego pewnie w ciągu najbliższych dni raczej będę mało aktywna, no może późną nocą zajrzę tu i tam...:)
Z okazji Świąt przygotowałam dość skromną propozycję paznokciową. Do zdjęć wykorzystałam jedną z pisanek (z masy solnej) przygotowana przez moją córcię.


Mam nadzieję, że Święta spędzicie w miłej, domowej atmosferze.
Wszystkiego dobrego kochani:)

A teraz zapraszam na przegląd tego, co dla Was przygotowałam:







Do zdobienia wykorzystałam: bazę wygładzającą z Paese (jak dla mnie, to niestety specjalnie ona nie wygładza, a szkoda...), żółty lakier Paese w numerze, 342, zielony lakier z Paese w numerze 343, biały lakier od GR z serii proteinowej w numerze 242 oraz top nabłyszczający od Paese .


Wszystkiego o Paznokciowym Klubie dowiecie się tutaj, więc zapraszam:)

I jak Wam się podoba? U Was na pazurkach również kolorowo i świątecznie, czy raczej klasycznie?
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.