21 kwietnia 2014

Wielkanocne zdobienie part II.

Witajcie:)

Święta za nami pora więc wracać powoli do normalności... jak trzeba, to trzeba.
Dzisiaj natomiast korzystając z okazji że świąteczny dzień jeszcze się nie skończył wrzucę Wam na szybko moje pazurki  (ostatnie mani nie wytrzymało spotkania z kuchennym nożem i tak oto moje pazurki zostały skrócone o kilka milimetrów...).


Nie ma co płakać nad uciętym paznokciem...
...Zapraszam na krótki przegląd:)







Na moich pazurkach znajdują się:  żółty Paese w numerze 342, zielony Paese 343, biały GR selective nr 04, oczy królika GR Rich Color nr 35, buźka i nosek króliczka Rimmel Salon Pro nr 313 Cocktail Passion, Pisanka: Wspomniany przed chwilą Rimmel 313, z tej samej serii kolor pastelowy brzoskwiniowy nr 705 Reggae Splash, chabrowy GR selective nr 56, błękit JOKO nr J178, Rimmel 60 seconds nr 622, oraz kropki z lakierów bazowych Paese 342 i 343. Jako top posłużył mi Essence Top Coat, to tyle:)


Do wykonania zdobienie zainspirował mnie filmik Red Lipstic Monster, podsyłam Wam link do niego.
Uważam, że wyszło całkiem fajnie, a Wy co sądzicie?
Bardziej przypadła Wam wersja z kurczaczkami (kto jeszcze nie widział, tego zapraszam tutaj), czy króliczkami?


Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.