15 kwietnia 2014

Gradientowa pajęczynka:)

Witajcie:)

Dziś wpadam do Was na szybko. Nie będzie żadnej recenzji, ani zbyt dużo "pisaniny":). Chciałam Wam pokazać coś, co na mnie osobiście zrobiło ogromne wrażenie.


Odebrałam wyniki i wszystko jest w porządku. Cieszę się niezmiernie dlatego i dzisiejsze mani jest dość wesołe i optymistyczne:)
A wiecie co mnie najbardziej dziś rozbawiło? Opis wyniku na którym lekarz wpisał: "szary, kalafiorowaty guz", kalafiorowaty...
... u mnie na pewno nie będzie ani szaro ani, mam nadzieję kalafiorowato. Będzie za to pajęczynka. Ot, takie trzy kreseczki rozciągnięte za pomocą wykałaczki, ale patrze na moje pazurki i napatrzeć się nie mogę (uwaga, popadam w samozachwyt).
Nie przeciągając zapraszam na krótką sesję zdjęciową z mojej łazienki.

  • zdjęcia  lampą:








  • zdjęcia bez lampy:




Na pazurkach mam: bazę wygładzającą z Paese (zapomniałam ustawić ją pośród reszty), fiolet od Eveline z serii miniMAX w numerze 817. Na palcu serdecznym bazą jest różo-fiolet od Paese w numerze 346, a do zdobienia posłużyłam się białym GR z serii selective w numerze 04, błękitem od JOKO J178 oraz chaberkiem od GR również z serii selective w numerze 56. Całość próbowałam utrwalić Jnsta-Dri od SH, ale jak zobaczycie na palcu wskazującym od razu powstały bąble (zgęstniał dziad i ostatecznie wylądował w koszu). Po tej nieudanej próbie reszta pazurków jest bez topa. Jako wysuszacz wykorzystałam SH Dry Kwik. I tyle:)


I jak Wam się widzi taka wiosenna pajęczynka? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Nie spodziewałam się takiego efektu.

      Usuń
  2. Dobrze ze zu wynikami OK. Oczekiwanie To Stresik... mani piekne. Wykalaczka a taki efekt. Cudne Kochana. Spij dobrze buziaaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, stres towarzyszył mi całe ostatnie dwa tygodnie. teraz na szczęście mogę spać spokojnie:)
      A co do mani, to czasami zwykła wykałaczko może stworzyć cudo;)

      Usuń
    2. No i napalilam sie na psese box in Küste czekac na warszawe bo w lublinie nie ma stoisk :((((((

      Usuń
    3. Jak ja pisze ;) mam niemiecki slownik bo sie namietnie ucze. Przepraszam za bledy ;(. Paese box i musze czekac. Lublin jednak zacofany jest ;'(

      Usuń
    4. Ucz się ucz i nie przejmuj się błędami:)
      Mam nadzieję, że niedługo uda Ci się coś skompletować. A Lublin (pomimo, że nie ma stoiska Paese) to piękne miasto:)

      Usuń
  3. Nie dziwię się, że się zachwycasz bo mam tak samo! Cudowny manicure :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem teraz nieskromnie, ale masz stuprocentową rację:)

      Usuń
  4. Przepięknie wyszło!
    I zdobienie niezwykle ciekawe :)
    Bardzo podoba mi się lakier bazowy Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:)
      Na żywo kolor prezentuje się jeszcze ciekawiej:)

      Usuń
  5. Ślicznie wyszło ;) a zwłaszcza podoba mi się różowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten paese jest śliczny:) Wykorzystałam go dwukrotnie w ciągu kilku dni. Nie pamiętam kiedy ostatnio nosiłam lakier z taką przyjemnością:)

      Usuń
  6. ciekawe mani :)
    dobrze ze wyniki ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nic, a jednak...:)
      A co do wyników, to również bardzo się cieszę:)

      Usuń
  7. Fajnie! Kolorki bardzo ciekawe dobrałaś, takie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Niebieskości świetnie się wtopiły w różową bazę:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Chyba częściej będę tworzyć taki wzorek, ponieważ uroku nie można mu odmówić:)

      Usuń
  9. Dobrze,że wszystko z wynikami jest ok :)
    Strasznie podoba mi się ta pajęczynka u ciebie ,próbowałam robić coś takiego u siebie,ale efekty nie było zadowalające :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się spodobało:) Twoje na pewno również były śliczne:)

      Usuń
  10. bardzo fajnie ci wyszło sama w takie zdobienia się nie pakuje bo wiem że kupa wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) W moim przypadku to pewnie szczęście początkującego:)

      Usuń
  11. Prześliczne pazurki ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie :D minimax fioletowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj śliczny śliczny, a jak pięknie wygląda na żywo:)

      Usuń
  13. wygląda niesamowicie :) ja pewnie nie miałabym cierpliwości do stworzenia tej pajęczynki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:)
      A co do pajęczynki, to polecam wypróbować. Na prawdę niewiele czasu to zajmuje:)

      Usuń
  14. Ale to super wyglada!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta pajęczynka :-) Twój fiolet jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiolet na zdjęciach wygląda prawie ja róż :P ale jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z fioletami. Raz za różowo raz za niebiesko...:Najważniejsze, że na żywo wygląda super:)
      Milo mi, że Ci się spodobało:)

      Usuń
  17. Anonimowy20/4/14 13:28

    bardzo ładne fiolety,a pajęczynka jest super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Wydaje mi się, że jeszcze nie raz spróbuję tego zdobienia bo efekt jest na prawdę ciekawy:)
      Pozdrawiam również.

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!