18 marca 2014

French manicure na krótkich paznokciach, czyli nie jest tak źle:)

Witajcie:)

Dziś wpadam do Was na szybko. Mam w zapasie porobionych kilka zdjęć, ale postanowiłam zapodać coś na świeżo, zanim to zmyję:)
Czy któraś z Was maluje jeszcze standardowego frencha na paznokciach? Dawno nigdzie go nie widziałam, a mnie naszła właśnie ochota na coś klasycznego. Jak wiecie, nie mam i nie będę miała długich paznokci (nie lubię i nie wiem, czy się do nich kiedykolwiek przekonam;P ), czy oznacza to, że french jest nie dla mnie...?
... myślę, że jak najbardziej - taki rodzaj mani pasuje do każdej długości paznokci:)


A coby nie było zbyt klasycznie, dodałam jeszcze własnoręcznie wymalowane (może nie idealne, ale z daleka wyglądają naprawdę fajnie:) ) kwiaty. Zaszalałam i zmalowałam je na wszystkich pazurkach, "kto bogatemu zabroni":D.
Zapraszam Was więc do oglądania:)






Do french manicure wykorzystałam dwie warstwy białego lakieru GR z serii proteinowej o numerze 242 i dwóch warstw transparentnego różu od Essence "Sweet as candy" w numerze 104.
Lakiery w tej roli spisały się bardzo dobrze. Jeśli chcecie poznać moje zdanie na ich temat, dajcie znać:) Kwiaty namalowałam przy użyciu farbek akrylowych a całość utrwaliłam SH Insta-Dri i tyle:)





Zdjęcia są robione w świetle dziennym - pierwszy kolaż i sztucznym - drugi kolaż. Ze względu na niekorzystne oświetlenie i zbyt duże prześwietlenie zdjęć w świetle dziennym, zdjęcia luzem dodałam tylko ze sztucznego oświetlenia. Więcej widać, wybaczcie, starałam się:)

W świetle dziennym

W sztucznym świetle

Jak się Wam podoba takie mani z kwiatowym dodatkiem? Malujecie jeszcze klasycznego frencha, czy to już przeżytek? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.



22 komentarze:

  1. Lubie frenche są takie estetyczne i czyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Jedno z piękniejszych zdobień a mam wrażenie, że zapomniane ostatnio.

      Usuń
  2. Ładnie Ci wyszedł ;) Ja jakoś u siebie za frenchem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszło to francuskie zdobienie, klasycznie i ładnie :) ja nigdy O.O w życiu nie miałam francuza na pazurkach, a chciałabymm :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda :) Mi osobiście się French podoba, ale z wykonaniem gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że najważniejsze to się nie poddawać tylko ćwiczyć;)

      Usuń
  5. przyjemnie, trochę nawet wakacyjnie bo ten kwiatuszek kojarzy mi się z rozgwiazdą :) ja nie przepadam za frenczem (u siebie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ten french miło Ci się kojarzy:)

      Usuń
  6. French to nieśmiertelna klasyka :) Zawsze będzie wyglądać elegancko :D Jak równiutko Ci to wyszło - ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę się, że odręcznie paski malowane:D Jak na mnie to niezły wyczyn:)

      Usuń
  7. Anonimowy19/3/14 20:59

    Bardzo ładny frencz, ja mam bardzo często frencza na paznokciach lub tipsach.Bardzo lubię tak samo klasycznego jak z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jednak nie wszyscy zapomnieli o tym klasycznym mani:)

      Usuń
  8. Co do paznokciowego klubu to najlepiej podesłać mi link do notki jak się pojawi , a jak nie będziesz publikować notki to podeślij mi same zdjecia na emaila :) frambuesaa4@gmail.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. French zawsze elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam frencha na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Ja już zapomniałam o frenchu...

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!