8 marca 2014

Kwiatowe mani dla wszystkich Pań:)

Witajcie:)

Z okazji Dnia Kobiet chciałam Wam, Kochane, życzyć wszystkiego dobrego.
Nie będzie dzisiaj czerwonych goździków, ale...
... mężuś mój od dawna wiedział, że zamiast kwiatów 8 marca chciałam dostać farbki akrylowe. Jako że nie ma nic gorszego od rozgniewanej kobiety (ba, rozgniewanej żony) nie naraził się na mój gniew i prezent jak przyobiecał, tak dostarczył:)
A ja nie mogłam dłużej czekać więc spróbowałam zrobić coś, co odpowiadałoby atmosferze dzisiejszego dnia.


Kwiaty może nie wyszły idealnie. Miałam problem z doborem pędzelków oraz aplikacją farbki, a że malarz ze mnie co najwyżej pokojowy jest, więc wyszło jak wyszło.
Nie mniej jednak zabawa przy tym mani była przednia, dlatego nie zrażona drobnymi;P niedociągnięciami będę ćwiczyć.
Nie przedłużając więc, kochane oto kwiaty dla każdej z Nas. Podziwiajcie i oceniajcie, lecz bądźcie proszę wyrozumiałe:)






Wiecie już że wykorzystałam przy tym zdobieniu farbki akrylowe, natomiast na palcu serdecznym znajduje się lakier Bell z serii Air Flow numer 703 (pastelowy fiolet), na palcu środkowym Pierre Rene Top Flex w numerze 237 (pastelowy niebieski). Pozostałe paznokcie pomalowałam moim nowym nabytkiem z wyprzedaży u Diunay, zapraszam serdecznie na jej bloga Pazurki na obcasach :), jest to lakier Eveline miniMax w numerze 837. A coby za nudno nie było to dorzuciłam jeszcze Holo Top z CA, który również dotarł do mnie wczoraj...


...wszystkie zakupu pazurkowe skumulowały się w jednym czasie, jak milo:)






Dajcie znać co sądzicie o moich wzorkach. Ja wracam do moich córeczek, na razie obie smacznie śpią ale jak wstaną idziemy na drugi już dzisiaj spacerek, pogoda bowiem jest śliczna. Tak właśnie spędzam ten dzień z moimi małymi kobitkami oraz mężem (również moim). Odnośnie mojego męża, gdy pokazałam mu co zmalowałam zapytał, dlaczego tak nudno i pastelowo i  czy nie mogłabym zrobić czegoś żywszego. Stwierdził, że chętnie zobaczy coś z czernią, złotem czy innym kolorem byle nie cyt.: "przedszkolnym pastelem" :).


Też chcecie zobaczyć coś w bardziej wyrazistych kolorach, czy wolicie może delikatne zestawienia kolorystyczne? Dajcie znać jak Wam mija/minął ten dzień. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.