8 marca 2014

Kwiatowe mani dla wszystkich Pań:)

Witajcie:)

Z okazji Dnia Kobiet chciałam Wam, Kochane, życzyć wszystkiego dobrego.
Nie będzie dzisiaj czerwonych goździków, ale...
... mężuś mój od dawna wiedział, że zamiast kwiatów 8 marca chciałam dostać farbki akrylowe. Jako że nie ma nic gorszego od rozgniewanej kobiety (ba, rozgniewanej żony) nie naraził się na mój gniew i prezent jak przyobiecał, tak dostarczył:)
A ja nie mogłam dłużej czekać więc spróbowałam zrobić coś, co odpowiadałoby atmosferze dzisiejszego dnia.


Kwiaty może nie wyszły idealnie. Miałam problem z doborem pędzelków oraz aplikacją farbki, a że malarz ze mnie co najwyżej pokojowy jest, więc wyszło jak wyszło.
Nie mniej jednak zabawa przy tym mani była przednia, dlatego nie zrażona drobnymi;P niedociągnięciami będę ćwiczyć.
Nie przedłużając więc, kochane oto kwiaty dla każdej z Nas. Podziwiajcie i oceniajcie, lecz bądźcie proszę wyrozumiałe:)






Wiecie już że wykorzystałam przy tym zdobieniu farbki akrylowe, natomiast na palcu serdecznym znajduje się lakier Bell z serii Air Flow numer 703 (pastelowy fiolet), na palcu środkowym Pierre Rene Top Flex w numerze 237 (pastelowy niebieski). Pozostałe paznokcie pomalowałam moim nowym nabytkiem z wyprzedaży u Diunay, zapraszam serdecznie na jej bloga Pazurki na obcasach :), jest to lakier Eveline miniMax w numerze 837. A coby za nudno nie było to dorzuciłam jeszcze Holo Top z CA, który również dotarł do mnie wczoraj...


...wszystkie zakupu pazurkowe skumulowały się w jednym czasie, jak milo:)






Dajcie znać co sądzicie o moich wzorkach. Ja wracam do moich córeczek, na razie obie smacznie śpią ale jak wstaną idziemy na drugi już dzisiaj spacerek, pogoda bowiem jest śliczna. Tak właśnie spędzam ten dzień z moimi małymi kobitkami oraz mężem (również moim). Odnośnie mojego męża, gdy pokazałam mu co zmalowałam zapytał, dlaczego tak nudno i pastelowo i  czy nie mogłabym zrobić czegoś żywszego. Stwierdził, że chętnie zobaczy coś z czernią, złotem czy innym kolorem byle nie cyt.: "przedszkolnym pastelem" :).


Też chcecie zobaczyć coś w bardziej wyrazistych kolorach, czy wolicie może delikatne zestawienia kolorystyczne? Dajcie znać jak Wam mija/minął ten dzień. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

39 komentarzy:

  1. Sliczne i slodkie kwiatuszki! :) Na nastepny rok zorganizujmy akcje, ze na Dzien kobiet, kazda wstawia takie zdobienie, prooooszeee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za:) to będzie taka blogowa akcja polegająca na zmalowaniu kwiatka...
      ... nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje:)

      Usuń
  2. Ale słodko i kwiatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Musiało być słodko, bo przecież jesteśmy słodkie:)

      Usuń
  3. Anonimowy8/3/14 19:35

    bardzo ładnie wyszły kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, bardzo się starałam:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę że umiesz:)
      Skoro ja dałam radę...

      Usuń
  5. Śliczne :) w sam raz na 8 marca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      W przyszłym roku zmaluję pyszną bombonierkę...:)

      Usuń
  6. Anonimowy8/3/14 21:38

    Bardzo ładne kwiatki:),efekt holo tez mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starłam się jak mogłam:)
      A efekt holo w najbliższym czasie pewnie nie raz zagości na moich pazurkach, ponieważ coraz bardziej mi się podoba:)

      Usuń
    2. Proszę bardzo,, tutaj jest idealnie zaprezentowany:
      http://lakierastycznie.blogspot.com/2013/10/wibo-wow-sand-effect-nr-2.html

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :)

    Wszystkiego dobrego również dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Bardzo cieszy mnie fakt, że Ci się podoba. Wiem że stawiasz na klasykę jeśli chodzi o kolory na paznokciach, dlatego cieszę się tym bardziej:)

      Usuń
  9. holo bardzo ładny, ale nie przyćmi kwiatków! Są takie urocze! Ale dlaczego ja nie umiem takich cudów tworzyć? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ja dałam radę to i ty potrafisz:)
      W najbliższym czasie będę testowała holo top i pozostawię jego efekty Waszej ocenie:)

      Usuń
    2. w sumie chyba będę musiała spróbować, bo cóż mogę stracić? :)

      Usuń
    3. No pewnie, maluj:)

      Usuń
    4. http://2.bp.blogspot.com/-6DOBfwHnyz4/UYgEGkd9hxI/AAAAAAAABZs/QhXKksD_DOk/s640/lakiery+piaskowe+paese1.jpg ... Kolorki piasków Paese. Podoba się któryś? :))

      Usuń
    5. Niestety, nie ma mojego koloru...
      W szafie Wibo był ten kolor, u mnie już dawno został wykupiony, a inne firmy niestety nie maja takiego który mi się podoba:(
      Dzięki, za pomoc w poszukiwaniach:)

      Usuń
    6. Mogłabyś dać link do tego wibo?

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Dziękujemy za tak śliczne mani :D Bardzo ładnie połączone kolorki, zrobiło się wiosennie :D Śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Nie są idealne, ale liczą się chęci:)

      Usuń
  11. bardzo ładne kwiatuszki! a holo top to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobają:)
      Też jestem pod wrażeniem tego Holo Topu. Mam zamiar go namiętnie testować:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki, to taki prezent dla nas wszystkich:)
      Więc miło mi, że Ci się spodobał:)

      Usuń
  13. Z najlepszymi życzeniami:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podoba ;) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!