23 stycznia 2014

Płatki śniegu mam:)



Witajcie:)

Co sądzicie o Mojej interpretacji atmosfery panującej za oknem?


Całość wykonałam z myślą o projekcie "Wywołaj Zimę z  B for Beautiful Nails"
http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2014/01/projekt-wywoaj-zime-z-b-for-beautiful.html


Nie jest to nic skomplikowanego. Nie posiadam zdolności plastycznych, lubię natomiast jak na moich paznokciach coś się dzieje:) Dziś postawiłam na prostotę...
... po przejrzeniu zdjęć żałuję, że wszystkie paznokcie nie wyglądają tak jak serdeczny i kciukas:)
W świetle dziennym pięknie się prezentuje to połączenie. Tu wyszło troszkę przyżółknięte, natomiast w rzeczywistości patrząc na pazurki widać prześwitującą biel z odrobiną niebieskiej poświaty i mnóstwem mieniących się drobinek:)







W celu uzyskania takiego efektu wykorzystałam:
  • srebro od GR z serii Rich Color w numerze 20,
  • piaskową biel od Lovely Snow  Dust w numerze 2,
  • na kciuk i palec serdeczny, czyli na piaskowca nałożyłam GR z serii Jolly Jewels w numerze 101,
  • na pozostałe paznokcie przykleiłam mini cyrkonie (imitujące sama nie wiem... płatki śniegu:P) w kolorze niebieskim,
  • na koniec wysuszacz w oliwce od Sally Hansen Dry Kwik.






Może niebieskie śnieżynki nie wyglądają idealnie. Może całe zdobienie nie powala na kolana, ale jestem zadowolona z otrzymanego efektu:)
Lubię Zimę i mam zamiar cieszyć się nią jak najdłużej i w pełni wykorzystać to co z sobą przyniesie. A jak przy okazji mogę podziwiać Ją na swoich paznokciach....
... czemu by nie:)


I jak Wam się podoba? Czy to zdobienie według Was nawiązuje do klimatu za oknem?

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!