23 stycznia 2014

Płatki śniegu mam:)



Witajcie:)

Co sądzicie o Mojej interpretacji atmosfery panującej za oknem?


Całość wykonałam z myślą o projekcie "Wywołaj Zimę z  B for Beautiful Nails"
http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2014/01/projekt-wywoaj-zime-z-b-for-beautiful.html


Nie jest to nic skomplikowanego. Nie posiadam zdolności plastycznych, lubię natomiast jak na moich paznokciach coś się dzieje:) Dziś postawiłam na prostotę...
... po przejrzeniu zdjęć żałuję, że wszystkie paznokcie nie wyglądają tak jak serdeczny i kciukas:)
W świetle dziennym pięknie się prezentuje to połączenie. Tu wyszło troszkę przyżółknięte, natomiast w rzeczywistości patrząc na pazurki widać prześwitującą biel z odrobiną niebieskiej poświaty i mnóstwem mieniących się drobinek:)







W celu uzyskania takiego efektu wykorzystałam:
  • srebro od GR z serii Rich Color w numerze 20,
  • piaskową biel od Lovely Snow  Dust w numerze 2,
  • na kciuk i palec serdeczny, czyli na piaskowca nałożyłam GR z serii Jolly Jewels w numerze 101,
  • na pozostałe paznokcie przykleiłam mini cyrkonie (imitujące sama nie wiem... płatki śniegu:P) w kolorze niebieskim,
  • na koniec wysuszacz w oliwce od Sally Hansen Dry Kwik.






Może niebieskie śnieżynki nie wyglądają idealnie. Może całe zdobienie nie powala na kolana, ale jestem zadowolona z otrzymanego efektu:)
Lubię Zimę i mam zamiar cieszyć się nią jak najdłużej i w pełni wykorzystać to co z sobą przyniesie. A jak przy okazji mogę podziwiać Ją na swoich paznokciach....
... czemu by nie:)


I jak Wam się podoba? Czy to zdobienie według Was nawiązuje do klimatu za oknem?

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.