28 stycznia 2014

Ogłoszenia parafialne:)

Witajcie:)

Nie martwcie się, z tacą chodzić nie będę:)

Mam do Was kilka pytań odnośnie strony techniczno-wizualnej mojego bloga. Dziś jedna z Was a mianowicie Orientalmeat (dzięki  wielkie) uświadomiła mnie, że nie mam opcji dodawania komentarzy inaczej jak przez Google+...
Nie jestem najlepsza w te klocki więc przyznam się szczerze, iż zakładałam tego bloga dość intuicyjnie.

Będę Wam wdzięczna za wszystkie konstruktywne uwagi oraz sugestie odnośnie strony technicznej jak i wizualnej.

Ps jeśli macie jakie propozycje dotyczące tego, co was interesuje i o czym chciałybyście poczytać to też zachęcam do pisania.
Będę wdzięczna, jeśli poświęcicie Swój czas i dacie Mi znać co i jak:)

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

2 komentarze:

  1. Dobrze, że już masz dodawanie komentarzy "normalne".
    Przez Google+ nie komentuję, bo mi Google+ skasował konto za niepodanie prawdziwego nazwiska. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wcześniej wiedziała...
      Nie spodziewałam się, że Google+ tak komplikuje życie użytkownikom.

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!