24 stycznia 2017

Kropki w angielskim stylu :)

Witajcie :)

Jeśli jesteście ze mną na Instagramie, wiecie zapewne, że niedawno kupiłam moje pierwsze lakiery A-England - i po prosu przepadłam :) Angliki z kolekcji To Emily Bronte są niesamowite.

Nie znalazłam w nich żadnej wady. Maluje się nimi bardzo przyjemnie. Pędzelek mają krótki, wąski i bardzo plastyczny. Pigmentacja i konsystencja są w sam raz - kryją praktycznie po jednej warstwie (ja nałożyłam dwie cienkie), zmywają się również bez problemu.


W dniu dzisiejszym zaprezentuję Wam Cathy - jasnoszary lakier, z bardzo drobno zmielonym niebieskim shimmerem. Oraz Wuthering Heights - ciemny szary, może popielaty - również z maleńkimi drobinkami.



Paznokcie ozdobiłam tylko kropkami, ponieważ nie chciałam żeby żadne, mocne zdobienie nie odciągało uwagi od tych cudeniek :)


I jak wam się podoba takie połączenie? Macie lakiery A-England? Lubicie? jak zawsze czekam na wasze komentarze.

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!