27 lutego 2015

Co gościło na moich paznokciach w ciągu ostatniego miesiąca, part 1.

Witajcie:)

Jak już wiecie, w ciągu ostatniego miesiąca moja blogowa aktywność była bardzo mizerna. Nie oznacza to jednak, że nie malowałam w tym czasie paznokci. Malowałam, owszem, ale nie miałam czasu na robienie zdjęć. Czasami w chwili wolnego pstryknęłam coś telefonem i tyle. Zdjęcia może nie są najlepszej jakości, ale postanowiłam je pokazać :)


Posty będą dwa. Dzisiaj zaprezentuję Wam kolory, w których czułam się najlepiej ostatnimi czasy, czyli typowe i mniej typowe odcienie nude.

W drugiej części będzie kilka zdobień i nieco żywsze kolory, których zdjęcia robiłam będąc w plenerze :).
Mam nadzieję, że Wam się spodoba taki przegląd miesiąca.

W tym tygodniu nie będę brała udziału w projekcie Sabiny NAILART. Niestety, ale nie dam rady. One stroke jest metodą bardzo wymagającą, a ja niestety znów na bakier z czasem jestem. Szkoda, ale dopadło mnie zapalenie oskrzeli, a moja starsza córcia po tygodniu w przedszkolu znowu ma gorączkę... uroki okresu przedszkolnego :(

Nie przedłużając, zapraszam Was do przeglądania zdjęć i do komentowania :)

Essie Sand Tropez:




Essie Mademoiselle:




Lemax, marmurkowy róż:




Essie Chinchilly:




I jak, spodobał się Wam któryś lakier? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

Jako bonus dorzucę Wam zdjęcie stempli wykonane na szybko. Bazą jest Essie Chinchilly, a wzorek odbiłam z płytki Pueen 89, wykorzystując biały lakier do stempli Essence.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

11 komentarzy:

  1. Kolorki z pierwszego i drugiego zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze i ostatnie paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Essie niestety nie przypadly mi do gustu, ale lemax jest swietny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie bardzo ładne :) Mam ten różowy marmurek i skradł moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Essie Mademoiselle ♥ Oż Ty kusicielko :)))) a pazurki z stemplem - śliczneee :) miłego wieczorku :**

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ile świetnych pazurków :) mi do gustu najbardziej przypadł lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te ostatnie ;) Ja się dwa tygodnie wysiedziałam w domu, bo tym razem choróbsko dopadło nas obie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory :) Drugi lakier najbardziej w moim guście:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy kolorek idealny ;]

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!