15 lutego 2015

Projekt NAILART u Sabi-nails :)

Witajcie:)

Muszę przyznać, że do napisania tego posta zbierałam się od tygodnia. Ogólnie jestem nieco rozbita i zdekoncentrowana (chyba na starość moje zwoje mózgowe zaczynają się prostować a połączenia między neuronami zanikają ;D ). Najważniejsze jednak, że się zebrałam i napisałam.

Projekt Sabiny uważam za bardzo ciekawy i inspirujący. Można poznać nowe techniki/metody zdobień, co osobiście uważam za bardzo ważne jeśli dążymy do samodoskonalenia w tym, co robimy.
Jeśli jednak toś nie wie o co chodzi w tej zabawie, zapraszam na bloga organizatorki: http://sabi-nails.blogspot.com/p/projekt-nailart.html :)


W tym tygodniu odbijamy, czyli stemplujemy:) Moją przygodę ze stemplami zaczęłam kilka lat temu kupując nie do końca udany (jakiś tani) zestaw.... efekt był taki, że się zraziłam i długo nie miałam ochoty na zabawę w stemplowanie. Przełomem okazała się płytka Ani z bloga http://www.b-for-beautiful-nails.com/. Kupiłam płytkę B. loves plates B01 geometry is perfect i przepadłam...




Ale nie o tym dzisiaj, po prostu chciałam żebyście wiedziały dlaczego akurat ta płytka. Jako lakiery bazowe wykorzystałam Pierre Rene Ruby Fountain w numerze 223 (bardzo ciemna śliwka) Delicate Rose w numerze 46 (pastelowy róż). Do tego dodałam ćwieki od BPS, a całość utrwaliłam topem Essie GTG i gotowe :)




Jak Wam się podoba taka propozycja zestawienia stempli i ćwieków. Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

15 komentarzy:

  1. Ćwieki na śliwkowym, prawie czarnym, lakierze wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdobienie, ja ostatnio lubię czerń na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się podoba!! :) a powiedz mi, jesteś zadowolona z tego topu essie? nie rozmazuje stempli? nadałby się do naklejek stemplowych? kończy mi się top, chcę zainwestować w coś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobało :)
      Co do Essie, to jestem bardzo zadowolona z tego topu. Mam obecnie chyba już piątą buteleczkę i z pewnością kupię kolejną. Co do rozmazywania wzorków, to czasem mi się to zdarzy, ale zwalam winę na pośpiech (czasami bywam niecierpliwa ;) ). Kupuję go w drogeriach internetowych za około 21 zł (wersja z cienkim pędzelkiem), raz kupiłam w Hebe i nie do końca byłam zadowolona (nie pamiętam już co mi nie pasowało, ale stacjonarnie już nie kupuję).

      Usuń
  4. super to wymyśliłaś :) bardzo żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w tym projekcie...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje, też zmalowałam ostatnio zdobienie z tym wzorem z płytki od B. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę oryginalne zdobienie, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda takie połączenie :) żałuję że nie biorę udziału,ale znów walczymy z chorobskami,tym razem i mnie dopadlo:(40 st gorączki,odleciałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta obwódka na wystemplowanych paznokciach, muszę sama spróbować czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się Twoje pazurki i ten wzór, mam ta płytkę ale tego motywu jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z obwódką - próbowałam, ale mnie to wychodzi strasznie nierówno ;/
    Całość, razem z ćwiekami, wyszła bardzo dobrze, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!