3 stycznia 2015

Płytki MoYou London.

Witajcie:)

Jak Wam minął Sylwester? ja spędziłam go na kanapie, u boku swojego męża, nadrabiając zaległości serialowe. To był wyjątkowo udany wieczór, mogłam po prostu odpocząć. Nawet moje dziewczyny nie budziły się w nocy i pospały aż do 6-tej rano dnia następnego :)
Czasowo niestety nadal jestem ograniczona, ponieważ ostatnie tygodnie stoją pod znakiem ząbkowania, kataru, nieprzespanych nocy, czyli w sumie czas upływa mi na byciu mamą :D.

Dlatego dzisiaj pokażę Wam tylko moje nowości od MoYou London i przykładowe zdobienie z wykorzystaniem płytki z kolekcji Festive nr 04 :).


Oto i moje perełki: 

Festive collection -04 (obecnie niedostępna)

http://www.moyou.co.uk/image-plates/the-artist-collection/the-artist-plate-collection-11.html

http://www.moyou.co.uk/image-plates/pro-xl-collection/pro-xl-plate-collection-09.html

http://www.moyou.co.uk/image-plates/mother-nature-collection/mother-nature-plate-collection-03.html

Wszystkie płytki kupiłam ze strony producenta: http://www.moyou.co.uk/. Jeśli macie ochotę sprawić sobie jakąś płytkę z MoYou, to teraz jest idealna ku temu okazja, ponieważ do 11 stycznia wysyłka jest darmowa. Nic tylko kupować ;).
Ja na chwilę obecną czekam jeszcze na kilka płytek, więc się nie skuszę na nowe, za to muszę poszukać lakierów do stempli, na początek w kolorze czarnym i białym. Te co mam, niestety nie są aż tak dobrze napigmentowane, niestety :( Możecie coś polecić?

Wracając do zdobienia, lakier bazowy to Golden Rose z serii Rich Color nr 35 (czerń), natomiast biały lakier to również Golden Rose, z serii proteinowej w numerze 242(biel). Jak widać, nie do końca odbija tak, jak bym chciała....choć, przyznać muszę, że stemplowałam na niedokładnie wyschniętej bazie (z pośpiechu). 






Co sądzicie o takiej propozycji? Jak zawsze czekam Na Wasze komentarze. 


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

16 komentarzy:

  1. świetne, sama chętnie na nie skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie oni mają piękne wzory! od kilku dni ślęczę na stronie i przeglądam, bo mam zamiar skusić się na dwie :) a Twoje zdobienie jest obłędne - piękne połączenie wzorów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chceeee :) dobre info z ta dostawa, chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te płyteczki :) Ja podobnie jak Ola ślęczę na stronie MoYou i wzdycham do płytek. Dobrze, że dostawa jest gratis do 11-tego, to zdążę kupić choćby ze 2 sztuki po wypłacie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/1/15 11:33

    super te płytki :) lubię "sweterkowe" mani, świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie czy korzystanie z tych płytek, na których są całe wzory będzie wygodne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale boskie :) z chęcią bym wszystkie łapnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdobienie i płytki :) Co do białego lakieru to poleciłabym specjalny Essence do stempli.
    Życzę zdrówka Tobie i Twoim córeczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo, druga jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie!!! Mozę lepiej nie będę wchodzić na stronę producenta, bo pokusa zbyt wielka ;'

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym kupiła;) wszystkie mi się podobają ;) ale nie mam za bardzo dobrego stempla ; z lakierów to najlepiej mi odbijają te oryginalne z Konada, ale ze zwykłych , które mam lakier czarny Mollon Pro też idealnie się nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówka dla Was ;) u nas była chwila przerwy od chorowania, bo siedziała w domu, ale znów się zacznie , bo od środy wraca do przedszkola :(

      Usuń
  12. Bardzo fajne plytki!
    A polaczenie bialego z czarnym zawsze pieknie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyszły Ci stemple

    OdpowiedzUsuń
  14. Stemple, nawet jeśli mówisz, że nie są doskonale kryjące, to i tak wyglądają świetnie! Sweterek jak się patrzy! Idealnie!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!