22 października 2014

Stempelki z B Loves Plates. B.01 Geometry is Perfect :)

Witajcie:)

Dzisiaj wyjątkowo mogę sobie pozwolić na pisanie o przyzwoitej porze. Dzieci śpią, mąż nie marudzi, domek posprzątany... to jest zaleta deszczowej pogody:) Jeszcze tylko herbatki brakuje... ale to jest do nadrobienia. Jutro moje dłonie znów przejdą próbę soli... kiszę ostatnią porcję  kapusty, więc pewnie skończy się to mega przesuszeniem, zaczerwienieniem i obcięciem paznokci. No ale cóż, winter is coming :D.
Ale jak to mówią, nie ma tego złego... będę miała czas napisać zaległe posty z nowościami kosmetycznymi oraz z moim "denkiem". Powinno się również pojawić jedno zdobienie na Halloween, w razie czego przesuszone skórki podciągnąć będzie można pod celową charakteryzację :).
Ale to co będzie, to będzie.. a dzisiaj mam dla Was krótką prezentację moich prób stemplowania.


Kto mnie śledzi na FB, z pewnością je już widział....  Na FB właściwie znajdziecie wszystkie nowości, które czasami nie trafiają na bloga z różnych powodów (głównie czasowych).

Nie przedłużając jednak, zapraszam Was na krótki przegląd zdjęciowy.
Nie pamiętam dokładnie wszystkich lakierów wykorzystanych przeze mnie podczas malowania. Natomiast jeśli któryś wpadnie Wam w oko dajcie znać, a poszperam i napiszę co to za jeden ;)










Osobiście jestem zachwycona płytką B Loves Plates B.01 Geometry is Perfect. Wcześniej miałam w swoim posiadaniu płytki kupione gdzieś okazyjnie za grosze... no cóż, tak mnie zniechęciły do stemplowania, że nie stemplowałam wcale! Po płytkę Ani sięgnęłam z dwóch powodów. Pierwszym z nich były wzory, które idealnie mi pasowały. Drugim natomiast były pozytywne opinie na jej temat. Zaryzykowałam, kupiłam i czekam na kolejne!!!
Od kiedy ją mam, praktycznie każde mani prędzej czy później kończy ze stemplem, to powoli zaczyna zakrawać o szaleństwo :D.


Jak Wam się podobają moje stempelkowe mani? Czy któreś szczególnie przypadło Wam do gustu. A może coś Wam nie pasuje, jeśli tak - dajce znać. Chętnie podszkolę swoje umiejętności.
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M

12 komentarzy:

  1. Ja czekam na tą z motywem kwiatowym i kupię mimo iż do tanich nie należą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi mani i ostatni fiolet są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowności wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyglądaja Twoje paznokcie ozdobione stempelkami :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdobienia śliczne ;) płyteczka ma super wzoreczki, może kiedyś się skuszę, ale cena trochę duża

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wzorki wyglądają fajnie :) Ja zakochałam się w stemplach dzięki płytkom Mo You London i też mogłabym nimi ozdabiać każde mani.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem absolutnie zachwycona twoimi stemplami.Wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie miałam takich stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie super, ale wyjątkowo spodobały mi się te mini kółeczka białe ze srebrnym frenczem i lawendowy gradient z aztekiem. Cudne!

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!