25 października 2014

Moje Halloween :)

Witajcie:)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moją propozycję na Halloween:) Jest to szybkie i proste zdobienie, jego wykonanie zajęło mi kilka minut.


Z racji tego, że nie obchodzę Halloween, nie bardzo wiedziałam na jaki motyw  postawić... z pomocą przyszła mi dynia. U mnie w domu w okresie jesienno-zimowym jest to warzywo nr 1. W taki oto sposób powstały dyniowe "głowy", a raczej same twarze ;)

  • w świetle dziennym:




  • wieczorową porą:




Mam nadzieję, że całość nie była na tyle straszna żeby Was odstraszyć ;)

Przez ostatnie dni i na pewno jeszcze przez kilka kolejnych będzie mnie tutaj naprawdę niewiele... do 1 listopada muszę wyrobić się z wieloma sprawami. Czasu jest mało a obowiązków przybywa. Dzisiaj moje pazurki zostały spiłowane do zera, za to na zimę jestem przygotowana. Coś za coś ;) Postaram się co jakiś czas wpaść do Was. Dodatkowo za kilka dni dodam również moje zdobienie (już na krótkich pazurkach) do projektu Zabawa w kolory (+). Tym wszystkim, które oddały głos na moje zdobienie serdecznie dziękuję i od razu mówię, że wybranym przeze mnie kolorem jest kolor srebrny:) Zapraszam do zabawy:)

A jak wasze Halloween'owe zdobienia? Jak zawsze czekam na wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

10 komentarzy:


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!