13 maja 2014

Kolor idealny, czyli Essie No More Film :)

Witajcie:)

Wyjątkowo obie panny już śpią, ja mam pazurki zrobione więc czekając aż lakier wyschnie z chęcią podzielę się z Wami moimi przemyśleniami nad lakierem który w ostatnim czasie tak mnie zauroczył, że nosiłam go ostatnio aż trzy razy (za każdym razem w innym towarzystwie oczywiście). Z pewnością też będę do niego często powracać, a powiem Wam że przy moim (jak dla mnie odpowiednim ) zbiorze lakierowym to na prawdę coś:)


Jest to mianowicie Essie No More Film. Piękny, głęboki granat z odrobiną szarości i delikatną nutą fioletu.
Jest dość ciemny i bardzo intensywne, ale możecie mi wierzyć, nawet z daleka nie przypomina czarnego lakieru. Kolor ten jest niebanalny, pięknie wydłuża dłonie, świetnie współgra z kolorem mojej skóry. No cóż powiem to już teraz, bije wszystkie inne posiadane przeze mnie lakiery na głowę. Wygląda obłędnie z fioletem, szarością czy purpurą...
...mogła bym się nad nim rozpływać godzinami, ale chyba pora przejść do strony technicznej.


  • wykończenie: kremowe, 
  • konsystencja: należy do tych rzadszych, z pewnością nie lejąca,
  • aplikacja: bezproblemowa. Lakier idealnie rozprowadza się po płytce paznokcia, nie smuży nie bąbluje,
  • krycie: dwie cienkie warstwy wystarcza do uzsykanie idealnego krycia,
  • pędzelek: posiadam wersję profesjonalną, z cienkim pędzelkiem. Jest on długo, wąski i bardzo elastyczny, dzięki czemu bardzo precyzyjnie można nałożyć lakier przy skórkach. Nigdy nie byłam specjalną zwolenniczką cienkich pędzelków, ale Essie i Eveline są tak dobrze wyprofilowane, że nie mogę na nie narzekać:),
  • czas schnięcia: dość szybki, natomiast ja i tak się posłużyłam Essie Good To Go,
  • zmywanie: podczas zmywania, trzeba uważać. Najlepiej przyłożyć wacik ze zmywaczem do płytki, docisnąć i delikatnie zebrać lakier. Z pewnością mazanie wacikiem po paznokciu skończy się skórkami w mega nieatrakcyjnym, sinym kolorze,
  • trwałość: u mnie 3 dni bez odprysków i startych końcówek, po takim właśnie czasie z reguły zmywam paznokcie,
  • pojemność: 13, 5 ml,
  • cena: od 15 zł w górę,
  • dostępność: nie jestem specem od tej marki, więc nie wiem czy kolor ten jest akurat dostępny w  Hebe czy SP, z pewnością można go zakupić w drogeriach internetowych oraz na allegro,
  • data ważności: 24 m-ce od otwarcia.






Reasumując: Uwielbiam ten lakier za jego kolor i za to, jak wspaniale wygląda na moich paznokciach. Mogłam wpatrywać się w niego godzinami, a z każdą godzina mój zachwyt rósł by coraz bardziej.
Z racji tego, że moja ocena z pewnością była by bardzo subiektywna daruję ją sobie:) I tak już wiecie, że jak dla mnie to ideał.






Na moich pazurkach poza NMF wykorzystałam; mineralną bazę wygładzającą Paese, GR Rich Color w numerze 102 oraz Essie Good To Go, i tyle:)


 Jak Wam się podoba taki granat? Czy Wy znalazłyście już swój lakierowy ideał? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać co to za jeden i czym Was urzekł:) Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.
Wybaczcie rozmazane kropy, wyglądające dość nieciekawie...zobaczyłam je dopiero podczas przeglądani zdjęć. Zrobić nowych nie zdążyłam, więc musicie mi to wybaczyć:)


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

36 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje :) Bardzo lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego lakieru Essie. Takiego koloru jeszcze chyba nie widziałam. Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Do tego essiaka podobny jest Punk Rock z Rimmel, ale jest ciut ciemniejszy...:)

      Usuń
  3. Piękny kolorek i ciekawy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, essie maja świetne kolory, ale u mnie sie krótko trzymają. Właśnie góra 3 dni, a dla mnie to za mało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolory maja świetne. Niestety z trwałością u każdego jest inaczej... ja zmywam pazurki co 3 dni ponieważ zbyt szybko mi się nudzą:)

      Usuń
  5. Może sprawię sobie na jesień taki granacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Z pewnością się nie zawiedziesz, szczególnie że znasz dobrze lakiery Essie i wiesz czego się możesz po nich spodziewać:)

      Usuń
  6. piekny manicure tez lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie urzekł ten kolor:)

      Usuń
  7. Własnie takiego koloru mi brakuje! Piękny granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Podobny odcień ma Rimmel Salon Pro Punk Rock, ale chyba jest ciut ciemniejszy...

      Usuń
  8. Wyglada pieknie! Chyba tez moglabym godzinami siedziec i podziwiac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można popaść w samozachwyt, to prawda:)

      Usuń
  9. Masz genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy kolor to trzeba przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy ten kolorek ;) nie mam jeszcze żadnego lakieru z Essie niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolor jest świetny. Ja się zdecydowałam na zakup Essie przez internet, zamiast płacić 35 zł/szt, płacę 15zł:)

      Usuń
  12. Anonimowy14/5/14 21:42

    Kolorki są śliczne jak dla mnie w moich ulubionych odcieniach. Podziwiam cie ze ci się chce tak bawić . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama wspomniałaś, jest to zabawa więc sprawia mi sporą przyjemność:)
      Pozdrawiam również, M.

      Usuń
  13. Uwielbiam kropki w każdym wydaniu :) Wspaniała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier prezentuje się bardzo elegancko! Super odcień, niecodzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mroczne, ciemne kolory! Lakier bardzo bardzo bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!