26 kwietnia 2014

Zakupowe szaleństwo, czyli spełniamy marzenia Marzeny:)

Witajcie:)

Dziś z okazji imienin oraz 30-tych urodzin (to nic, że urodziny mam w czerwcu;) ) dostałam prezent o którym marzyłam od bardzo, bardzo dawna.
Zawsze chciałam dostać martensy ale ich cena mnie przerażał. Obiecałam więc sobie, że na 30-te urodziny spełnię to marzenie i...


...i warto było czekać latami.

Pojechałam, przymierzyłam, wybrałam i odpłynęłam:)
Przymierzyłam chyba 10 par, różnych kolorów i wzorów. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na kolor który chyba najbardziej odpowiada mojej osobowości - czerwony. Jestem dumna jak paw dlatego też od razu piszę tego posta:)


Dodatkowo dobrałam sobie czerwoną chustę oraz, korzystając z okazji promocji w SP (drugi lakier za grosz) zakupiłam mój pierwszy lakier z Essie w kolorze (a jakże) czerwonym too too hot.
W sumie nazwa lakieru idealnie oddaje obraz moich dzisiejszych zakupów. Jako lakier za grosz wybrałam tart deco.


Z pewnością dam Wam znać niedługo jak mi się nosi moje nowe nabytki:). A tak w ogóle, to teraz wypadało by wybrać się na jakiś koncert, może na Comę (i ich Czerwony album; P ).

I co sądzicie o takiej ilości czerwieni? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

39 komentarzy:

  1. Wow, Martensy, super :). Lakiery bardzo fajne. Czekam na ich prezentację na paznokciach :). Czerwonego nigdy za wiele i... Wszystkiego najlepszego ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Kolejne moje martensy będą żółte:D
      A lakiery już są na moich paznokciach, więc niebawem je pokażę.

      Usuń
  2. Niezla przewaga czerwieni ;) ja chyba nieodwazylabym sie na taka dawke czerrrwonosci :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, resztę ubrań mam w kolorze czarnym więc przynajmniej czerwień je żywi:D
      Moja siostra zareagowała podobnie jak ty na wieść o czerwonych butach:D

      Usuń
    2. Heh :p dokladnie. Czerwien ozywia ;)

      Usuń
  3. Nie ma to ja sobie zrobić prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli bardzo udane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo udane.
      Następne takie za 5 lat:D

      Usuń
  5. Martensy obłędne :DD i chociaż ja zawsze wybierałam czarne glany to teraz noszę już tylko szpilki :( Ale 2 razy w roku jadąc na koncerty wracają .... :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam czarnych glanów. Były granatowe, bordowe a teraz są czerwone:)
      Najchętniej kupiła bym żółte, ale nie było...:(
      A co do szpilek, to marzą mi się czerwone z Kazara, ale to może za kolejne 5 lat, jak uzbieram:D
      A tobie gratuluję, że przynajmniej dwa razy w roku możesz sobie pozwolić na koncertowe szaleństwo, uwielbiam muzykę na żywo:D

      Usuń
  6. A Esiaczki piękne :D Żałuję, że mam 100 km do najbliższej SP :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 km to rzeczywiście sporo.... szkoda, ponieważ promocja jest kusząca.

      Usuń
  7. bardzo ładne lakiery :) nie miałam jeszcze żadnego z essie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też pierwsze lakiery z tej firmy. Zobaczymy czy warte są swojej ceny:)

      Usuń
  8. Na czerwono! Boskie buty! No a lakiery mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Essiaków gratuluję i ładne kolory wybrałaś.
    Buty robią wrażenie, nie powiem kolor bajeczny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy27/4/14 10:54

    Lakiery są super a buty nie w moim stylu. Ale najważniejsze ze tobie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super buty!Uwielbiam martensy :D
    Co do lakierów mam tart deco aplikacyjny koszmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze oryginalne martensy i jestem baaardzo szczęśliwa:)
      a co do tart deco, to pomalowałam nim tylko palec serdeczny i chyba muszę się z Tobą zgodzić. Taki ładny, szkoda że problematyczne.

      Usuń
  12. Anonimowy27/4/14 23:59

    Super kolor butów, gratuluję wyboru.
    Przy okazji wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Fajnie, że buciki Ci się spodobały:)

      Usuń
  13. Ale fajnie, że spełniłaś swoje marzenie! Essie mają piękne kolorki, jak ja czekam na taką promocję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mi się udało:)
      Coś mi się zdaje, że regularnie będę korzystała z takich promocji:)

      Usuń
  14. Jestem za tym żeby obchodzić urodziny co dzień przez 365 dni w roku ;) obietnic trzeba dotrzymywać, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Ja również jestem za tym, żeby świętować codziennie:)

      Usuń
  15. buty nie w moim stylu, nie wiedziałabym jak je nosić ale lakiery śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie buty, ale fajnie że lakiery Ci się spodobały:)

      Usuń
  16. Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno na spełnianie marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam martensy i uwielbiam je♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twój zachwyt do martensów, super są:)

      Usuń
  18. Czerwień to mój ulubiony kolor ;) świetny wybór ;) wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!