12 kwietnia 2014

Cherry Blossom Nails dla Paznokciowego Klubu:)

Witajcie:)

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój skromny malunek który teoretycznie miał przedstawiać kwitnącą wiśnię...
... Ile jest wiśni w wiśni, same oceńcie:)


Tym, które jeszcze nie wiedzą co i jak z Paznokciowym Klubem odsyłam na stronę Frambuesa Beauty, tam dowiecie się wszystkiego. Polecam serdecznie, ponieważ cały blog (nie tylko Klub) jest bardzo interesujący.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do oglądania:).











Do wykonania zdobienia wykorzystałam: lakiery bazowe Lemax, neonowy czerwony oraz marmurkowy biały, farbki akrylowe oraz wysuszacz od SH (który już niestety chyba ostatni raz zagościł na moich pazurkach, bo zgęstniał i nie nadaje się już do niczego).

hie, hie - w tle widać moje dekoracje świąteczne (wykonywane własnoręcznie przez moją córcię oraz dzisiejsze zakupy z PAESE, o nich może jutro ;) )

I jak, będzie z tego wiśnia? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego M.