28 marca 2014

Słomką malowane, czyli STRAW NAILS w Paznokciowym Klubie:)

Witajcie:)

W tym tygodniu motywem przewodnim w Naszym klubie było STRAW NAILS, czyli malowanie przy pomocy słomki:)


Na początku myślałam, że całość będzie dziecinnie prosta, ale...
... lekko nie było.


Polecam Wam zajrzeć na stronę KLUBU, tam znajdziecie przykładowe prace. Tym czasem zapraszam do oglądania moich zdjęć.





Zabawa jak zawsze była przednia, choć troszkę się podenerwowałam jak mi się kółka nie chciały idealnie odbijać... Wyszło jak wyszło.
Na pewno kiedyś powrócę do tej metody, ponieważ idealnie wykonane zdobienie ma swój urok. Polecam spróbować:)




Na paznokciach u mnie jak zawsze Bonder od Orly, czarny lakier to GR Rich Color w numerze 35, biały to również GR tym razem z serii proteinowej w numerze 242. Pozostałe lakiery to neonki od Lemax, a na koniec wysuszacz os SH Insta-Dri.


I jak Wam się podoba takie zdobienie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


PS. Ostatnio mam trochę mniej czasu (nie wiedziałam, że można mieć jeszcze mniej czasu;P ), trzeba wrócić do formy po porodzie więc wypada mi kontrola tu i tam.  Mam jednak nadzieję, że już niedługo zamiast siedzieć u lekarzy, posiedzę z Wami:)

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.