28 marca 2014

Słomką malowane, czyli STRAW NAILS w Paznokciowym Klubie:)

Witajcie:)

W tym tygodniu motywem przewodnim w Naszym klubie było STRAW NAILS, czyli malowanie przy pomocy słomki:)


Na początku myślałam, że całość będzie dziecinnie prosta, ale...
... lekko nie było.


Polecam Wam zajrzeć na stronę KLUBU, tam znajdziecie przykładowe prace. Tym czasem zapraszam do oglądania moich zdjęć.





Zabawa jak zawsze była przednia, choć troszkę się podenerwowałam jak mi się kółka nie chciały idealnie odbijać... Wyszło jak wyszło.
Na pewno kiedyś powrócę do tej metody, ponieważ idealnie wykonane zdobienie ma swój urok. Polecam spróbować:)




Na paznokciach u mnie jak zawsze Bonder od Orly, czarny lakier to GR Rich Color w numerze 35, biały to również GR tym razem z serii proteinowej w numerze 242. Pozostałe lakiery to neonki od Lemax, a na koniec wysuszacz os SH Insta-Dri.


I jak Wam się podoba takie zdobienie? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.


PS. Ostatnio mam trochę mniej czasu (nie wiedziałam, że można mieć jeszcze mniej czasu;P ), trzeba wrócić do formy po porodzie więc wypada mi kontrola tu i tam.  Mam jednak nadzieję, że już niedługo zamiast siedzieć u lekarzy, posiedzę z Wami:)

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt! Kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu prezentuje się zdecydowanie lepiej, neony dają po oczach:)

      Usuń
  2. podobają mi się kolory na białym tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, biel jako baza spisała się lepiej niż czerń dla neonów:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda:)
      Jak widać każdy jeden przedmiot może zostać wykorzystany przy tworzeniu oryginalnego mani:D

      Usuń
  4. Jeszcze nie słyszałam o tej metodzie ale pomysł jest całkiem ciekawy. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy w życiu bym nie wpadła na taki pomysł ozdabiania paznokci, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Chętnie wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowe i fajnie sie prezentuje, chyba spróbuje kiedyś sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz spróbować koniecznie wrzuć fotki na bloga:D

      Usuń
  7. Anonimowy29/3/14 21:21

    nie słyszałam jeszcze o takim malowaniu :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne kolorki dobrałaś! Jutro wypróbuję tę technikę o ile dorwę jakąś słomkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na paznokcie nie słyszałam wcześniej o takim sposobie malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł bardzo ciekawy, to prawda:) takie paznokcie z pewnością zwracają na siebie uwagę;D

      Usuń
  10. Na białej bazie te maziajki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, biała baza zdecydowanie lepiej się prezentuje niż czarna. A te neonko w słońcu wyglądały super:)

      Usuń
  11. Anonimowy30/3/14 11:52

    Bardzo ładnie ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę koloru, zwykła słomka i jak niesamowity efekt! :) Mam pytanie o biały lakier z GR, dobrze kryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lakier kryje idealnie po dwóch warstwach. Natomiast jego wadą(serii proteinowej ogólnie) jest konsystencja. Jest dość gęsty, pędzelek jest bardzo sztywny i trochę ciężko się go nakłada. Nie miałabym cierpliwości nakładać go na wszystkie paznokcie( miałam też czarny z tej serii i pozbyłam się go po pierwszym malowaniu).
      Słyszałam jednak, że z serii Selective jest bardzo faja biel w numerze 04:)
      Fajnie, że efekt na paznokciach przypadł Ci do gustu:D

      Usuń
    2. Mam biały lakier z sensique, ale jest fatalny. Źle się rozprowadza i słabo kryje, najlepiej gdy są trzy warstwy, ale wtedy już na 2 dzień robią się odpryski. Będę szukać tego, który mi polecasz :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) nigdy nie słyszałam o tej metodzie, ale spróbuję zrobić w tym tygodniu obrazki z dzieckiem inspirowane Twoimi paznokciami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło...
      ...podsunęłaś mi świetny pomysł, wykorzystam:)

      Usuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!