17 lutego 2014

Piaseczki w kropeczki... czyli wciąż w tematyce wiosennej:)

Witajcie:)

Dziś chciałam Wam pokazać moją propozycję wykorzystania piasków w wiosennej kompozycji. Są to niby zwyczajne (ale dla mnie wyjątkowe) kropy. Dlaczego wyjątkowe? Ponieważ to właśnie te, zwykłe, najprostsze w wykonaniu i chyba najbardziej pospolite kropy podobają się mojemu ślubnemu:).
Dziś więc, z okazji braku okazji zrobiłam coś, co na pewno mu się spodoba.


Jako bazę wykorzystałam lakiery GR z serii Holiday: na palcu środkowym i serdecznym nr 89 , na pozostałych natomiast nr 84. Do wykonania krop posłużyły mi w kolejności od małego palca Holiday: 63, 66, 90, 87, oraz na kciuku My Secret Sandy w numerze 174 violet star. Na koniec wspomogłam się  Dry Kwik od SH.

Zdjęcia z lampą ukazują subtelną różnicę w kolorach obu lakierów.

Bez dalszych wywodów, zapraszam do oglądania:
PS. na palcu serdecznym przegięłam z ilości kropek, więc dwie wydrapałam... mam nadzieję, że nie będzie was to specjalnie raziło w oczy. Na zrobienie na nowo paznokcia niestety już czasu nie miałam:)





Oba lakiery z serii Holiday, sprawowały się jak zawsze bez zarzutów, dlatego pozwolę sobie opisać je w jednej notce.
Numer 89 to popiel z domieszką niebiesko-zielonych tonów, bardzo delikatny i jak najbardziej wiosenny.

Holiday nr 89

Jego kolega, czyli numer 84 to z kolei jasnobeżowy odcień z niewielką według mnie domieszką szarości.

Holiday nr 84

Aplikacja jest bezproblemowa, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Po wyschnięciu otrzymujemy na paznokciach piaskową, całkowicie matową teksturę.
Według mnie prezentuje się bardzo ładnie. W pojedynkę każdy z tych numerów nada się do pracy. Mogą też stanowić idealną bazę pod zdobienia:)





A teraz coś dla tych którzy kochają szczegóły:
  • lakier: bezdrobinkowy, całkowicie matowy,
  • krycie: do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw,
  • pędzelek: dość długi, ani cienki ani gruby, w sam raz,
  • czas schnięcia: lakier wysycha dość szybko,
  • zmywanie: bezproblemowe,
  • pojemność: 11,3 ml,
  • dostępność: sklepy/wyspy GR, sklep internetowy GR, osiedlowe drogerie,
  • cena: 12,90 zł,
  • trwałość: po dwóch dniach końcówki zaczęły się delikatnie ścierać, nie rzucało się to bardzo w oczy, ani nie wyglądało bardzo nieestetycznie. Trzeba się było dobrze przyjrzeć, żeby to zobaczyć. Trzeciego dnia zmyłam lakier nie wyglądał źle, ale przyszła już na niego pora.


I jak Wam się podoba kolejna propozycja wiosenna? Co sądzicie o kropkach, podobają się Wam?
A Wy jakie wzory lubicie najbardziej? Jak zawsze czekam na Wasze komentarze.

PS. Zdjęcia są robione w świetle sztucznym... Niestety na nadmiar czasu wolnego narzekać nie mogę, więc cykam kiedy okazja się nadarzy. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali:)

Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy19/2/14 11:07

    Bardzo ładne i takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kolorowo, ponieważ powoli zaczynam odczuwać tęsknotę za wiosną:)

      Usuń
  2. Uwielbiam kropeczki na paznokciach, a te w wersji piaskowej są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobały:)
      Ja również, bardzo lubię kropki a te w wersji piaskowej wyglądają fajnie:).

      Usuń
  3. Ten szaraczek to ładne tło dla kropeczek ;)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:) Starałam się jako bazę wykorzystać takie lakiery, które nie zdominują kropek:)

      Usuń
  4. Thanks, trying as hard as I can :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!