24 lipca 2014

Distressed Nails dla Paznokciowego Klubu :)

Witajcie:)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moje zdobienie dla Paznokciowego Klubu, Distressed Nails.


Jako bazę wykorzystałam dwie warstwy Essie Go Ginza. Kiedy lakier był już całkiem suchy mogłam rozpocząć całą zabawę z kolorowaniem:). Zaczęłam od fioletowego OPI, który porządnie oczyściłam z nadmiaru lakieru i praktycznie suchym pędzelkiem losowo mazałam po paznokciu. Analogicznie czynność powtórzyłam z zielonym, czerwonym oraz niebieskim lakierem. Całość utrwaliłam topem.


Efekt końcowy możecie zobaczyć poniżej.







Na pazurkach mam:


Sensitivity Base Coat od Essie, Essie Go Ginza, OPI Funky Dunkey, KIKO nr 295oraz 283, GR Pasris nr 222. Całość jak zawsze utrwaliłam Essie GTG i gotowe :)








I jak Wam się podobają takie pazurki? Próbowałyście już tej metody. Jeśli nie to polecam, na prawdę fajna zabawa:) Jak zawsze czekam na wasze komentarze.


Trzymajcie się ciepło i do następnego, M.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy24/7/14 10:06

    istne szaleństwo na pazurkach :)
    ciekawy efekt, nie próbowałam jeszcze tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego, co piszesz to zdobienie to nic trudnego, a efekt jak zwykle jest świetny:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy mani :). Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24/7/14 20:35

    bardzo fajne mazaje ci wvszlv

    OdpowiedzUsuń
  6. na innym blogu na żółtej bazie mi sie nie podobało a tu wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, ja zapomniałam o podsumowaniu i myślałam że jest za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń


Droga czytelniczko/czytelniku, dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz - dodaje mi on bowiem motywacji do dalszej pracy.
Jeśli Ci się spodobało, mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej. Jeśli nie, daj znać nad czym powinnam popracować. Konstruktywna krytyka mile widziana!